2010. július 21., szerda

Plágium

Hoppácska! Blogcím változtatást kellett eszközölnöm tegnap éccaka. Történt ugyanis, hogy nézgelődtem KiskuktaNoémi honlapján (kedvenc tortás oldalam), és megakadt a szemem a blog mottóján: "Torták, sütik meg egyebek..."
Bakker! Hogy kerülte el ez eddig a figyelmem?! Én meg blogcímnek kivirítottam nagy büszkén a "Torták, sütik. És egyebek..."-et... hát alig tűnik úgy, hogy loptam :)
Szóval sürgősen váltanom kellett :) Kacérkodom már egy ideje ezzel az édes-rémes sablonnal, naon tessen. Hát itt az alkalom, hogy ráhúzzam az "új" blogra - amíg nem lesz meg a sajátos sablonom. (Maaajd. Egyszer.) Címnek meg esztet bírtam kitalálni...
Úgyhogy ideiglenesen ez lesz a blog ruhája és a címe is. Az utókor kedvéért: "(K)rémségek kicsiny blogja.". Remélem nincs még ilyen nevű, című, mottójú blog...vagy ha van, akkor az min. 1 mp-cel később született, mint ez.
Az eddigi bejegyzéseim kicsit csámpásak lesznek, de most csak a nagyondurva szépséghibákat korrigálom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése