2010. december 12., vasárnap

KicsiPóni torta



Természetesen a My Little Pony-król van szó, akiket leánykám kicsipóniknak nevez :) Van neki egy darab állatkája a "készletből", eddig nem tudtam, melyik; de mosssst, hogy képeket (rajzokat) kerestem róla a neten, felhomályosultam: Rainbow Dash a böcsületes neve.

Szóval őt próbáltam rávarázsolni a fehér fondant-al borított tortára - amely egyébként ismét minitorta lett, vagyis 3 tojásból, 17 cm-es kapcsos tortaformában sütött piskótából készült.
Belül sem vittem túlzásba a dolgot: fehércsoki-ganache és szeder (fagyasztott) a töltelék. A fondant alá is természetesen f.csokis ganache került. (Ezúttal 2 dl főzőtejszínhez 4 tábla fehér csokoládét adtam.)

KicsiPóni sablon segítségével vágódott ki a kinyújtott fondant-ból; mivel jelenleg nem rendelkezem működő nyomtatóval, a rajz pedig extra gyorsan kellett, hát a legegyszerűbb, leggyorsabb módot választottam a képernyőn megjelenő póni papírra vetésére: copy. A képet a megfelelő nagyságúra nagyítottam, majd egy füzetlapot helyeztem a monitorra és szépen körberajzoltam Rainbow Dash-t.

Óóó, hát a lényeg meg lemarad: az alkalom, amire a torta készült, kicsilányom nevenapja :)

Egyébiránt a pónis torta ötletét Kiskukta egyik remekműve adta :)

2 megjegyzés:

  1. Annyir aügyes vagy. Hogy van ennyi energiád erre két gyerkőc mellet? Én olyan béna és lusta vagyok az ilyenekhez!

    VálaszTörlés
  2. Ó, köszi szépen :) Energiám/időm nem sok, mint azt a blog rendszertelen vezetése is mutatja :))) A gyerekek számát a tortázáskor leredukálom 1-re; H-t lepassz a nagyinak, viszont L-t már elrobbantani sem lehet mellőlem, ha kiszagolja, hogy torta készül. Eljátszogat a fondant-al :)

    Próbáld ki! Lehet beleszeretsz a dologba :)

    VálaszTörlés