2010. június 19., szombat

Kapros juhtúróval töltött csirkemell bacon bundában

Ezt a receptet a mindmegette.hu-n találtam.
Apa valami csirkehúst akart sooook zöldséggel. Volt itthon Bokri juhtúró, gondoltam azt is beleszövöm. Így leltem erre a recire.
Egyébként sem a juhtúrót, sem a kaprot (főleg ezt nem!) nem szeressem, de én is jót ebédeltem belőle :)


Kapros juhtúróval töltött csirkemell bacon bundában
  • 1 kg csirkemell (filé, szeletelve)
  • 25 dkg bacon
  • 1 pohár natúr joghurt
  • 3 gerezd fokhagyma
  • só, bors
A töltelékhez:
  • 20 dkg juhtúró
  • 2 db tejben áztatott zsemle
  • 1 tojás
  • só (el is hagyható, a juhtúró elég sós)
  • bors
  • kapor 
  • olívaolaj a tepsi kikenéséhez.
Elkészítés: a hússzeleteket klopfoljuk, sózzuk, borsozzuk. A joghurtot összekeverjük a zúzott/reszelt fokhagymával, majd a csirkemelleket belenyomkodjuk, és hagyjuk pácolódni egy órát.

Addig elkészítjük a tölteléket: a hozzávalókat összekeverjük, a sózással vigyázzunk, mert a juhtúró elég sós.
A pácolt csirkemelleket a kiterített baconszeletekre helyezzük, majd ráhalmozunk a töltelékből, feltekerjük, és megtűzzük fogpiszkálóval. 

Olívaolajjal kikent jénaiba szépen sorban lerakjuk. Letakarjuk alufóliával, 30 percet sütjük előmelegített sütőben, majd levesszük a fóliát, és szépen megpirítjuk. 

Köretnek reszelt sajttal megszórt burgonyapürét és párolt zöldbabot kínálunk, esetleg őszibarackbefőttet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése