2010. augusztus 22., vasárnap

Margarétás kicsitorta :)


Ezt a tortát Keresztanyám szülinapjára készítettem. Ma :)

Újfent mini tortában gondolkodtam, és ezúttal kipróbáltam a ganache-t, mint tölteléket.

Kakaós piskótát sütöttem 3 tojásból. Kihűlés után félbevágtam.

Még előző este megcsináltam a ganache-t, 200 ml habtejszínből és kb. 23 dkg tejcsokiból. Most nem olvasztottam fel a csokit teljesen, maradtak benne apró csokidarabkák (nem jelentett gondot a fondant-nal való bevonáskor sem).

Megtöltöttem, majd be is vontam vele a tortácskát. Kb. 3-4 órát pihent így a hűtőben.
Közben elkészítettem a margarétákat - azért ilyen színekből (narancs, sárga), mert perpill ilyen színű fondant-om volt a hűtőben :)

Ezután bevontam fehér fondant-nal, majd némi víz segítségével ráragasztgattam a virágokat is.
A torta tetején lévő virágok "bibéje" (valamint az évszám) rózsaszín cukorgyöngyből van, az oldalán lévőké pedig fehér cukoríróval lett pöttyözve.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése